Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Особливості організації навчально-виховної діяльності дітей з ООП в умовах інклюзії

Яковенко, І. О. and Чорна, В. В. and Москальова, Л. Ю. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Особливості організації навчально-виховної діяльності дітей з ООП в умовах інклюзії. Project Report. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

[thumbnail of Яковенко, Чорна, Москальова Особливості організації навчально-виховної діяльності дітей з ООП в умовах інклюзії.pdf] Text
Яковенко, Чорна, Москальова Особливості організації навчально-виховної діяльності дітей з ООП в умовах інклюзії.pdf

Download (318kB)

Abstract

З проголошенням незалежності України намітилася тенденція до демократизації та модернізації суспільства на гуманний вектор розвитку підростаючого покоління. Тема інклюзії та виховання дітей з особливими освітніми потребами (ООП) ввійшла в коло нагальних питань, що потребують участі в освітньому процесі достатньої кількості спеціалістів.

Item Type: Monograph (Project Report)
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Depositing User: Users 4413 not found.
Date Deposited: 23 Dec 2019 09:49
Last Modified: 12 Oct 2021 19:31
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8372

Actions (login required)

View Item
View Item