Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Психодрама як психотерапевтична технологія роботи з батьками, які виховують дитину з особливими потребами

Прокоф’єва, О. О. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Психодрама як психотерапевтична технологія роботи з батьками, які виховують дитину з особливими потребами. Project Report. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

[thumbnail of Прокоф'єва О.О. Психодрама як психотерапевтична технологія роботи з батьками, які виховують дитину з особливими потребами.pdf] Text
Прокоф'єва О.О. Психодрама як психотерапевтична технологія роботи з батьками, які виховують дитину з особливими потребами.pdf

Download (245kB)

Abstract

У вирішенні завдань виховання підростаючого покоління виняткову роль займає сім'я. У сучасних дослідлсеннях психології і спеціальної педагогіки велику увагу присвячено впливу сімейного фактору на особливості розвитку дитини з особливими потребами. Високий рівень сімейного неблагополуччя обумовлює яскраво виралсені порушення особистісного розвитку такої дитини. Потреба в наданні комплексної допомоги сім'ям, які виховують дітей з особливими потребами, обумовлюється наявністю величезної кількості різноманітних проблем, з якими вони повсякденно зустрічаються.

Item Type: Monograph (Project Report)
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Depositing User: Users 4413 not found.
Date Deposited: 23 Dec 2019 11:19
Last Modified: 12 Oct 2021 10:48
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8369

Actions (login required)

View Item
View Item