Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Аналіз змісту та організації підготовки фахівців з програмної інженерії в університетах США

Осадчий, В. В. and Круглик, В. С. and Симоненко, С. (2016) Аналіз змісту та організації підготовки фахівців з програмної інженерії в університетах США. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр.. pp. 107-114. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.

[thumbnail of Осадчий Круглик Пед Дискурс.pdf] Text
Осадчий Круглик Пед Дискурс.pdf

Download (254kB)

Abstract

У статті висвітлюються питання підготовки фахівців з програмної інженерії у провідних
університетах Сполучених Штатів Америки. Представлено статистичні дані щодо
популярності та затребуваності професії інженера-програміста у світі. Проаналізовано
рекомендації для розробки навчальних планів підготовки бакалаврів та асоціатів з програмної
інженерії, розроблені Міжнародними організаціями Association for Computing Machinery (ACM)
та IEEE Computer Society (IEEE CS) у рамках Навчального плану з комп’ютеризації, їх
структуру та відмітні особливості. Порівняно навчальні плани підготовки фахівців з
програмної інженерії у провідних університетах США (Рочестерському технологічному
інституті та Державному університеті Сан Хосе). Висвітлено спільні аспекти у навчальних
планах з програмної інженерії у вищезазначених університетах. Акцентовано увагу на
необхідності вивчення, адаптації та впровадження позитивного досвіду університетів США
щодо підготовки фахівців з програмної інженерії в университетах України.
Ключові слова: професійна підготовка, програмна інженерія, навчальний план, інженер-
програміст, освітні знання з програмної інженерії.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Users 23 not found.
Date Deposited: 29 Nov 2016 06:40
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/828

Actions (login required)

View Item
View Item