Осадчий, В. В. and Круглик, В. С. and Симоненко, С. (2016) Аналіз змісту та організації підготовки фахівців з програмної інженерії в університетах США. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр.. pp. 107-114. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.
Осадчий Круглик Пед Дискурс.pdf
Download (254kB)
Abstract
У статті висвітлюються питання підготовки фахівців з програмної інженерії у провідних
університетах Сполучених Штатів Америки. Представлено статистичні дані щодо
популярності та затребуваності професії інженера-програміста у світі. Проаналізовано
рекомендації для розробки навчальних планів підготовки бакалаврів та асоціатів з програмної
інженерії, розроблені Міжнародними організаціями Association for Computing Machinery (ACM)
та IEEE Computer Society (IEEE CS) у рамках Навчального плану з комп’ютеризації, їх
структуру та відмітні особливості. Порівняно навчальні плани підготовки фахівців з
програмної інженерії у провідних університетах США (Рочестерському технологічному
інституті та Державному університеті Сан Хосе). Висвітлено спільні аспекти у навчальних
планах з програмної інженерії у вищезазначених університетах. Акцентовано увагу на
необхідності вивчення, адаптації та впровадження позитивного досвіду університетів США
щодо підготовки фахівців з програмної інженерії в университетах України.
Ключові слова: професійна підготовка, програмна інженерія, навчальний план, інженер-
програміст, освітні знання з програмної інженерії.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
| Depositing User: | Інформатики і кібернетики кафедра |
| Date Deposited: | 29 Nov 2016 06:40 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/828 |




