Фалько, Н. М. (2019) Культурно-освітній вимір гармонізації простору особистості: психологічний дискурс. Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр., XI (20). pp. 330-344. ISSN 2072-4772
![tmp69DE.pdf [thumbnail of tmp69DE.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
tmp69DE.pdf
Download (156kB)
Abstract
Стаття присвячена науковому аналізу проблеми гармонізації простору особистості у її культурно-освітньому вимірі Зазначено, що вузлові зміни всіх сфер соціального життя, системи освіти зокрема, зумовлені найперше процесами глобалізації культури: освіта {вища передусім) виявилася тим соціальним інститутом, який найстрімкіше реагує на всі суспільні зміни, динамічно транспонуючи суперечливі тенденції глобалізації культури на процес глобалізації освіти. І цей процес, потребуючи особливого міждисциплінарного вивчення, передбачає й переосмислення традиційної освітньої системи та створення нової освітньої метаконцепціі, яка б пояснювала радикальні зміни й обґрунтовувала стратегії розвитку. Зроблено висновок, що пошуки нової світоглядно-методологічної парадигми, спроможної не лише адекватно осмислювати сучасну реальність, а й продукувати стратегії управління для нинішнього буття й конструювання майбутнього, становлять загалом сенс новітніх досліджень.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Depositing User: | Users 4413 not found. |
Date Deposited: | 17 Dec 2019 13:52 |
Last Modified: | 12 Oct 2021 10:46 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8273 |