Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Культурно-освітній вимір гармонізації простору особистості: психологічний дискурс

Фалько, Н. М. (2019) Культурно-освітній вимір гармонізації простору особистості: психологічний дискурс. Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр., XI (20). pp. 330-344. ISSN 2072-4772

[thumbnail of tmp69DE.pdf] Text
tmp69DE.pdf

Download (156kB)

Abstract

Стаття присвячена науковому аналізу проблеми гармонізації простору особистості у її культурно-освітньому вимірі Зазначено, що вузлові зміни всіх сфер соціального життя, системи освіти зокрема, зумовлені найперше процесами глобалізації культури: освіта {вища передусім) виявилася тим соціальним інститутом, який найстрімкіше реагує на всі суспільні зміни, динамічно транспонуючи суперечливі тенденції глобалізації культури на процес глобалізації освіти. І цей процес, потребуючи особливого міждисциплінарного вивчення, передбачає й переосмислення традиційної освітньої системи та створення нової освітньої метаконцепціі, яка б пояснювала радикальні зміни й обґрунтовувала стратегії розвитку. Зроблено висновок, що пошуки нової світоглядно-методологічної парадигми, спроможної не лише адекватно осмислювати сучасну реальність, а й продукувати стратегії управління для нинішнього буття й конструювання майбутнього, становлять загалом сенс новітніх досліджень.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Depositing User: Users 4413 not found.
Date Deposited: 17 Dec 2019 13:52
Last Modified: 12 Oct 2021 10:46
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8273

Actions (login required)

View Item
View Item