Осадча, Катерина (2016) Аптивні системи управління навчанням в діяльності тьютора. Адаптивні технології управління навчанням: матеріали другої міжнародної конференції. pp. 81-85.
![ОсадчаКатеринаПетрівна.pdf [thumbnail of ОсадчаКатеринаПетрівна.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
ОсадчаКатеринаПетрівна.pdf
Download (388kB)
Abstract
Однією із сучасних тенденцій навчання є особистісно-орієнтоване навчання, метою якого є виявлення суб'єктного досвіду та надання психолого-педагогічної допомоги в становленні індивідуальності, самовизначенні, самореалізації того, хто навчається.Під адаптивністю розуміють можливість пристосування, узгодження процесу навчання, враховуючи вибір темпу навчання, діагностику досягнутого рівня опанування матеріалу, надання щонайширшого діапазону різноманітних засобів для навчання, що робило б його придатним для більш широкого контингенту користувачів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 29 Nov 2016 06:31 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/826 |