Осадча, Катерина (2016) Інформаційно-комунікаційні технології здійснення тьюторської діяльності у системі шкільної освіти. Молодь і ринок, 9 (128). pp. 22-26.
![Osadcha.pdf [thumbnail of Osadcha.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Osadcha.pdf
Download (587kB)
Abstract
Ґрунтуючись на тому, що тьюторська діяльність як засіб супроводу індивідуальної траєкторії навчання та розвитку особистості реалізується відповідно певних етапів, автор пропонує застосовувати комплекс інформаційної-комунікаційних засобів для кожного з них. На етапі визначення пізнавального інтересу тьюторанта та на етапі аналізу підсумків доцільним є використання програм комп’ютерного тестування, на етапі формулювання освітнього запиту – програмними засобами для проведення «мозкових штурмів», на етапі постановки мети освітньої діяльності – системами управління цілями та завданнями, на етапі пошуку освітніх ресурсів і розробки плану освітньої діяльності – інструментарієм створення електронних навчальних матеріалів, на етапі реалізації плану освітньої діяльності – програмами для створення портфоліо.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Depositing User: | Інформатики і кібернетики кафедра |
Date Deposited: | 29 Nov 2016 06:30 |
Last Modified: | 01 Oct 2020 11:40 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/825 |