Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Тьюторство як простір для педагогічної діяльності

Осадча, Катерина (2016) Тьюторство як простір для педагогічної діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (16). pp. 52-60. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 1388-2889-1-PB.pdf] Text
1388-2889-1-PB.pdf

Download (1MB)

Abstract

У статті актуалізується питання висвітленні сутності діяльності тьютора. На основі аналізу запитів роботодавців виділено шість ролей тьютора (он-лайн тьютор, вихователь, куратор, персональний тьютор, тьютор інклюзивного навчання, менеджер освітнього процесу) та властиві їм обов’язки і вимоги. Проаналізувавши останні дослідження і публікації, автор залежно від функцій, виконуваних тьютором, подає такі види тьюторства: наставник, куратор, консультант, керівник освітньої траєкторії, тьютор у міждисциплінарній освіті. Як види тьюторської діяльності засновані на сфері її здійснення автором виділені: тьюторство у початковій школі, в основній школі, у старшій школі, у додатковій освіті, у вищій школі, у навчанні дорослих, на регіональному рівні, в інклюзивному навчанні.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Depositing User: Інформатики і кібернетики кафедра
Date Deposited: 23 Nov 2016 13:05
Last Modified: 06 Oct 2020 12:57
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/822

Actions (login required)

View Item
View Item