Осадча, Катерина (2016) Тьюторство як простір для педагогічної діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (16). pp. 52-60. ISSN 2219-5203
![1388-2889-1-PB.pdf [thumbnail of 1388-2889-1-PB.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
1388-2889-1-PB.pdf
Download (1MB)
Abstract
У статті актуалізується питання висвітленні сутності діяльності тьютора. На основі аналізу запитів роботодавців виділено шість ролей тьютора (он-лайн тьютор, вихователь, куратор, персональний тьютор, тьютор інклюзивного навчання, менеджер освітнього процесу) та властиві їм обов’язки і вимоги. Проаналізувавши останні дослідження і публікації, автор залежно від функцій, виконуваних тьютором, подає такі види тьюторства: наставник, куратор, консультант, керівник освітньої траєкторії, тьютор у міждисциплінарній освіті. Як види тьюторської діяльності засновані на сфері її здійснення автором виділені: тьюторство у початковій школі, в основній школі, у старшій школі, у додатковій освіті, у вищій школі, у навчанні дорослих, на регіональному рівні, в інклюзивному навчанні.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Depositing User: | Інформатики і кібернетики кафедра |
Date Deposited: | 23 Nov 2016 13:05 |
Last Modified: | 06 Oct 2020 12:57 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/822 |