Сутність інтегрованого курсу вивчення англійської мови в старшій школі

Матюха, Г. В. and Тронь, О. О. (2019) Сутність інтегрованого курсу вивчення англійської мови в старшій школі. Zbiór artykułów naukowych z Konferencji Miedzynarodowej Naukowo- Praktycznej (on-line) zorganizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo-badawczych oraz badawczych z państw obszaru byłego Związku Radzieckiego oraz byłej Jugosławii. pp. 83-85.

[thumbnail of СУТНІСТЬ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ.pdf] Text
СУТНІСТЬ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ.pdf

Download (1MB)

Abstract

Сучасний розвиток освіти передбачає нові підходи та структури до змісту навчання, спрямованість на оновлення та реконструкцію, гуманізацію та інтеграцію шкільної освіти. Характеризуючи інтеграцію в історичному аспекті, Я.А.Каменський зазначив про необхідність "завжди і всюди брати разом те, що пов'язане одне з одним" [2].

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
P Мова та література > PE Англійська мова
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Depositing User: Users 35 not found.
Date Deposited: 16 Dec 2019 11:45
Last Modified: 16 Dec 2019 11:45
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8201

Actions (login required)

View Item
View Item