Матюха, Г. В. and Тронь, О. О. (2019) Сутність інтегрованого курсу вивчення англійської мови в старшій школі. Zbiór artykułów naukowych z Konferencji Miedzynarodowej Naukowo- Praktycznej (on-line) zorganizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo-badawczych oraz badawczych z państw obszaru byłego Związku Radzieckiego oraz byłej Jugosławii. pp. 83-85.
Text
СУТНІСТЬ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ.pdf
Download (1MB)
СУТНІСТЬ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ.pdf
Download (1MB)
Abstract
Сучасний розвиток освіти передбачає нові підходи та структури до змісту навчання, спрямованість на оновлення та реконструкцію, гуманізацію та інтеграцію шкільної освіти. Характеризуючи інтеграцію в історичному аспекті, Я.А.Каменський зазначив про необхідність "завжди і всюди брати разом те, що пов'язане одне з одним" [2].
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти P Мова та література > PE Англійська мова |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 16 Dec 2019 11:45 |
Last Modified: | 16 Dec 2019 11:45 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8201 |