Шевченко, Ю. М. and Кубрак, А. А. (2015) Особливості різних підходів в організації інклюзивного навчання. Психологія та педагогіка: методика та проблеми практичного застосування. pp. 67-70.
Text
Особливості різних підходів в організації інклюзивного навчання.pdf
Download (238kB)
Особливості різних підходів в організації інклюзивного навчання.pdf
Download (238kB)
Abstract
Кожна дитина має право на повноцінну освіту, тому саме інклюзивна практика є невід’ємною складовою початкової освіти. Кожен з нас індивідуальний, тому однією з найголовніших задач вчителя початкової школимає бути вміння знайти підхід до кожної дитини, а особливо до дитини-інваліда.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 11 Dec 2019 12:25 |
Last Modified: | 25 May 2021 08:38 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8134 |