Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Позааудиторна діяльність як складова процесу навчання німецької мови

Надольська, Ю. А. (2019) Позааудиторна діяльність як складова процесу навчання німецької мови. Конкурентоспроможність вищої освіти України в умовах інформаційного суспільства: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., (11 жовтня 2019 р., м. Чернівці). pp. 234-237.

[thumbnail of ПОЗААУДИТОРНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ] Text (ПОЗААУДИТОРНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ)
Надольська Ю. А._тези 2.pdf - Published Version

Download (129kB)

Abstract

Позааудиторна самостійна робота з другої іноземної мови (німецької) – важлива форма навчання у виші, яка виступає обов’язковим компонентом навчальної, навчально-дослідної, науково-дослідної діяльності студентів. Від її ефективності залежить якість професійної підготовки студентської молоді.
Проблема її організації передбачає вивчення широкого кола питань, пов’язаних з вивченням другої іноземної мови.
Позааудиторна робота передбачає пошук знань, їх осмислення, закріплення, набуття нових умінь та навичок узагальнення й систематизацію знань. Тільки ті знання, до яких студент прийшов самостійно через власний досвід і діяльність, стають дійсно міцним його надбанням.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PD Германські мови
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Depositing User: Unnamed user with email angl_fil_mdpu@ukr.net
Date Deposited: 27 Nov 2019 09:22
Last Modified: 23 Dec 2019 09:37
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8013

Actions (login required)

View Item
View Item