Прокоф’єв, Є. Г. (2016) Принципи методологічного проектування в сучасній педагогічній освіті. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 69 (1). pp. 56-64. ISSN 2413-1865
Text
znppn_2016_69(1)__13.pdf
Download (216kB)
znppn_2016_69(1)__13.pdf
Download (216kB)
Official URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_69%281%29__13
Abstract
У статті проаналізовано основи методології, що на сучасному етапі складають загальнонауковий рівень методологічної культури. Визначено компоненти формування методологічної культури за урахуванням передових ідей та ціннісних характеристик періодів розвитку педагогічної думки в Україні. Обгрунтовано необхідність скріплення зв`язку історико-педагогічної науки з реальними проблемами теорії і практики педагогіки.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 07 Nov 2019 14:39 |
Last Modified: | 13 Oct 2020 10:22 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7940 |