Принципи методологічного проектування в сучасній педагогічній освіті

Прокоф’єв, Є. Г. (2016) Принципи методологічного проектування в сучасній педагогічній освіті. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 69 (1). pp. 56-64. ISSN 2413-1865

[thumbnail of znppn_2016_69(1)__13.pdf] Text
znppn_2016_69(1)__13.pdf

Download (216kB)

Abstract

У статті проаналізовано основи методології, що на сучасному етапі складають загальнонауковий рівень методологічної культури. Визначено компоненти формування методологічної культури за урахуванням передових ідей та ціннісних характеристик періодів розвитку педагогічної думки в Україні. Обгрунтовано необхідність скріплення зв`язку історико-педагогічної науки з реальними проблемами теорії і практики педагогіки.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Depositing User: Users 23 not found.
Date Deposited: 07 Nov 2019 14:39
Last Modified: 13 Oct 2020 10:22
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7940

Actions (login required)

View Item
View Item