Прийма, Сергій (2014) Освіта дорослих як ефективний механізм соціального залучення. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр., 2 (9). pp. 68-79. ISSN 2308-6386
![OD_2014_2_11.pdf [thumbnail of OD_2014_2_11.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png) Text
            
              
Text
OD_2014_2_11.pdf
Download (365kB)
Abstract
Розглянуто питання соціального відторгнення і соціального залучення з позиції людського розвитку. Показано роль освіти у процесі побудови інклюзивного суспільства. Проаналізовано топологію та метрику індивідуального розвитку людини, психічні, фізіологічні та соціальні особливості дорослої людини в контексті освіти дорослих. Дійдено висновку про те, що освіта дорослих протистоїть інволюційним процесам, регулює хід органічного розвитку людини та підвищує рівень соціального залучення кожного індивідуума.
Ключові слова: суспільство, соціальне залучення, соціальне відторгнення, освіта дорослих, періодизація життєвого циклу, топологія і метрика індивідуального розвитку, вікові особливості дорослої людини.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта | 
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності | 
| Depositing User: | Users 42 not found. | 
| Date Deposited: | 21 Nov 2016 07:24 | 
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/786 | 




