Прийма, Сергій (2011) Організаційні умови функціонування інтелектуальних адаптивних навчальних систем відкритої освіти дорослих. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (7). pp. 241-254. ISSN 2219-5203
39.pdf
Download (371kB)
Abstract
Організаційні умови функціонування інтелектуальних адаптивних навчальних систем відкритої освіти дорослих.
У публікації показана необхідність побудови відкритої,
гнучкої, децентралізованої освітньої системи з метою створення відкритого освітнього простору. Зазначено, що функціональною основою такої відкритої освітньої системи
можуть стати інтелектуальні адаптивні навчальні системи,
що базуються на основі агентного онтологічного підходу.
Наведено аналіз організаційних умов функціонування інтелектуальних адаптивних навчальних систем
відкритої освіти дорослих.
Ключові слова: система відкритої освіти дорослих, інтелектуальна адаптивна навчальна система, агентний онтологічний підхід, комп’ютерна онтологія.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Depositing User: | Users 42 not found. |
Date Deposited: | 14 Nov 2016 06:45 |
Last Modified: | 06 Oct 2020 12:38 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/777 |