Осадча, К. П. (2010) Формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі вивчення фахових дисциплін: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Doctoral thesis, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського.
![dis_Osadchaya.pdf [thumbnail of dis_Osadchaya.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
dis_Osadchaya.pdf
Download (7MB)
Abstract
У дисертації розроблено, обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічну технологію формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі вивчення фахових дисциплін. Структура професійної компетентності майбутніх учителів інформатики складається з предметної, інформаційно-комунікаційної, комунікативної, особистісно-інтелектуальної, креативної, педагогічної, методичної, соціальної, науково-дослідницької компетенцій. Зміст фахових дисциплін охарактеризовано у контексті компетентнісного підходу: виділено основні компетенції, якими повинні володіти студенти по закінченні вивчення навчальної дисципліни. Визначено етапи проектування розробленої педагогічної технології (теоретично-організаційний, етап розробки, етап підготовки до впровадження); форми, методи, і засоби реалізації педагогічної технології формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики. Обґрунтовано критерії сформованості професійної компетентності майбутніх учителів інформатики. Доведено результативність запропонованої педагогічної технології.
Item Type: | Thesis (Doctoral) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Інформатики і кібернетики кафедра |
Date Deposited: | 22 Oct 2019 12:24 |
Last Modified: | 22 Oct 2019 12:24 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7766 |