Авраменко, К. В. (2019) Удосконалення методичної підготовки майбутніх педагогічних працівників засобами інтерактивного навчання на уроках англійської мови. Молодь і ринок, 4 (171). pp. 162-167. ISSN 2308-4634
![4_171_2019 Молодь ыи ринок-страницы-163-168.pdf [thumbnail of 4_171_2019 Молодь ыи ринок-страницы-163-168.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
4_171_2019 Молодь ыи ринок-страницы-163-168.pdf
Download (259kB)
Abstract
У статті розглядається методична підготовка як складова загальної професійної підготовкимайбутніх педагогічних працівників на уроках англійської мови, а також вказані можливі методи їївдосконалення. Зокрема, визначено роль засобів інтерактивного навчання у цьому процесі. Виокремленонайбільш ефективні з точки зору розвитку професійної компетентності методи інтерактивного навчання(робота в парах/трійках; “Карусель”; дискусії, ділові ігри, аналіз ситуацій; метод акваріуму; “Мозаїка”;рольові методи; “Мікрофон”; “Мозковий штурм” та “брейн-ринг”), експериментально доведено їхнюефективність у підвищенні методичної майстерності майбутніх вчителів англійської мови.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PD Германські мови |
Divisions: | Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедрa германської філології та методики викладання германських мов > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4424 not found. |
Date Deposited: | 30 Sep 2019 13:19 |
Last Modified: | 05 Oct 2020 07:02 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7354 |