Матвієнко, В. П. (2014) Філософія освіти як чинник раціоналізації освітньої галузі. Versus (49). pp. 70-74. ISSN 2310-4562
![Матвієнко Філософія освіти.pdf [thumbnail of Матвієнко Філософія освіти.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Матвієнко Філософія освіти.pdf
Download (248kB)
Abstract
Філософія освіти виконує роль «раціоналізатора» у царині освітнього знання. Вона має
два складники–освітній і філософський, які перебувають у стані рефлексивних взаємин.
Саме тому низку важливих для освітньої галузі проблем автор класифікує за такими
категоріями: філософсько-освітні й освітньо-філософські. Націленість філософії освіти
на розв'язання принаймні цих проблем надає їй цілком очевидного практичного смислу
та змісту
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 4423 not found. |
Date Deposited: | 19 Sep 2019 12:16 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6867 |