Мелаш, В. Д. and Щербак, І. В. (2018) Формування природознавчої компетентності у дітей молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 20 (1). pp. 84-88. ISSN 2219-5203
Педагогика_20-084-088.pdf
Download (248kB)
Abstract
У статті обґрунтованопедагогічні умови формуванняприродознавчої компетентностів учнів молодшого шкільноговіку з затримкою психічногорозвитку, зокрема, у процесіінтенсивної педагогічної корекціїпід час екологічних екскурсій.З’ясовано, що в основуприродознавчої компетентностімолодших школярівз затримкою психічногорозвитку покладеновзаємозв’язок трьох факторів –емоційно-позитивногоставлення до природи, знаньпро природу, діяльності дітейу природі.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 19 Sep 2019 12:23 |
Last Modified: | 25 May 2021 12:04 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6863 |