Семікін, М. О. (2014) Роль "кейс"-методу в розвитку творчого потенціалу майбутнього педагога. Наука і освіта (6). pp. 154-159.
![Семікін Роль кейс2014_.pdf [thumbnail of Семікін Роль кейс2014_.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Семікін Роль кейс2014_.pdf
Download (443kB)
Abstract
В рамках ділової гри, проведеної на базі Мелітопольського державного педагогічного університету ім. Б. Хмельницького виявлено рівні розвитку творчого професійного потенціалу особистості майбутнього педагога за допомогою штучно створених педагогічних ситуацій, кожна з яких мала багато варіантів вирішення. На основі аналізу результатів виявлено детермінантний зв'язок вибору змісту діяльності в залежності від розвитку та сформованості у студента професійної спрямованості: студенти з високим рівнем розвитку віддають перевагу позиціям демократичного типу, тобто вирішення конфлікту асертивним шляхом; студенти з середнім рівнем віддають пріоритет ситуаціям з авторитарно-жорстким типом керівництва; з низьким рівнем розвитку педагогічних здібностей – ситуації з авторитарно-демократичним стилем керування. Охарактеризовано особливості поведінкового прояву майбутніми вчителями рівнів розвитку творчого потенціалу під час вирішення запропонованих моделей педагогічних ситуацій.В рамках деловой игры, проведенной на базе Мелитопольского государственного педагогического университета им. Б.Хмельницкого изучены уровни развития творческого профессионального потенциала личности будущего педагога с помощью искусственно созданных педагогических ситуаций, каждая из которых имеет много вариантов решения. На основе анализа результатов выявлена детерминантная связь выбора содержания деятельности и профессиональной направленности у студента: студенты с высоким уровнем развития предпочитают позиции демократического типа, то есть решение конфликта ассертивным путем; студенты со средним уровнем отдают приоритет ситуации с авторитарно-жестким типом у руководства; с низким уровнем развития педагогических способностей - ситуации с авторитарно-демократическим стилем управления. Охарактеризованы особенности поведенческого проявления будущими учителями уровней развития творческого потенциала при решении предложенных моделей педагогических ситуаций.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4423 not found. |
Date Deposited: | 19 Sep 2019 12:32 |
Last Modified: | 12 Jan 2021 14:45 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6856 |