Мелаш, В. Д. and Старшова, С. К. (2016) Підготовка вчителя до формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів через організацію проектної діяльності. Педагогіка здоров’я: зб. наук. пр. VI Всеукр. наук.-практ. конф.. pp. 251-254.
старшова Педагогика здоровья 2016-251-258.pdf
Download (271kB)
Abstract
У рейтингу загальнолюдських цінностей здоров’я займає найвищу позицію, оскільки є основою якісного, продуктивного, повноцінного життя людини. Враховуючи вагомість впливу способу життя на стан здоров’я особистості, вважаємо, що формування у дітей здоров’язбережувальної компетентності стане суттєвим підґрунтям її здорового способу життя. Починати зазначений процес необхідно з молодшого шкільного віку, оскільки цей період життя дитини є визначальним у становленні особистості, формуванні ціннісного ставлення до самої себе, здатності певним чином впливати на умови життєдіяльності, усвідомлювати власне “Я” [1]. У Наці ональній доктрині розвитку освіти України основна увага звертається на необхідність пропаганди здорового способу життя, стимулювання у молоді прагнення до здорового способу життя, забезпечення індивідуального підходу під час занять фізичними вправами, можливості набуття кожною людиною необхідних науково обґрунтованих знань про здоров’я і засоби його зміцнення, про шляхи і методи протидії хворобам, про методики досягнення високої працездатності та тривалої творчої активності. Також і у Державному стандарті загальної початкової освіти одним із важливіших завдань визначено формування здорового способу життя [2].
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 19 Sep 2019 08:12 |
Last Modified: | 25 May 2021 08:30 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6850 |