Брежнєва, С. Б. (2015) Визначення змісту основних принципів гуманізації навчально-виховного процесу молодших школярів на уроках музичного мистецтва. Молодь і ринок, 1 (120). pp. 137-141.
Text
Визначення змсту основних принципв гуманзацї навчально-виховного процесу молодших школярв на уроках музики.pdf
Download (270kB)
Визначення змсту основних принципв гуманзацї навчально-виховного процесу молодших школярв на уроках музики.pdf
Download (270kB)
Abstract
У статті подається аналіз педагогічних поглядів науковців щодо принципів гуманізації педагогічного процесу. Автор розглядає цю проблему у контексті сучасної гуманістичної парадигми освіти. Розкрито суть поняття “принцип”, визначено основні та запропоновані власні гуманістичні принципи навчально-виховного процесу у початковій школі на уроках музичного мистецтва.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти M Музика і книги про музику > M Музика |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 15 Jul 2016 06:43 |
Last Modified: | 01 Oct 2020 11:40 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/674 |