Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Визначення змісту основних принципів гуманізації навчально-виховного процесу молодших школярів на уроках музичного мистецтва

Брежнєва, С. Б. (2015) Визначення змісту основних принципів гуманізації навчально-виховного процесу молодших школярів на уроках музичного мистецтва. Молодь і ринок, 1 (120). pp. 137-141.

[thumbnail of Визначення змсту основних принципв гуманзацї навчально-виховного процесу молодших школярв на уроках музики.pdf] Text
Визначення змсту основних принципв гуманзацї навчально-виховного процесу молодших школярв на уроках музики.pdf

Download (270kB)

Abstract

У статті подається аналіз педагогічних поглядів науковців щодо принципів гуманізації педагогічного процесу. Автор розглядає цю проблему у контексті сучасної гуманістичної парадигми освіти. Розкрито суть поняття “принцип”, визначено основні та запропоновані власні гуманістичні принципи навчально-виховного процесу у початковій школі на уроках музичного мистецтва.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
M Музика і книги про музику > M Музика
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 15 Jul 2016 06:43
Last Modified: 01 Oct 2020 11:40
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/674

Actions (login required)

View Item
View Item