Варіна, Г. Б. and Гузь, Н. В. (2015) Особливості дослідження когнітивного компоненту професійної стійкості майбутнього практичного психолога в процесі навчання у ВНЗ. Вестник ОНУ имени И. И. Мечникова. Серия: Психология., 20 (2 (36)). pp. 19-26.
УДК 378-1 (1).pdf
Download (190kB)
Abstract
У статті представлене дослідження когнітивного компоненту професійної стійкості майбутнього практичного психолога. Професійна стійкість - це така властивість особистості, в якій проявляється інтенсивність, дієвість і стійкість
професійної спрямованості. В структуру когнітивного компоненту входять: знання про закономірності майбутнього професійної діяльності у галузі практичної психології; знання про принципи, напрямки, технології психологічної діяльності; предметно-специфічні знання; знання про себе. З дослідження бачимо, що більшість студентів-психологів орієнтовані на самовдосконалення у професійній діяльності, прагнуть оволодіти внутрішніми компонентами діяльності та готові до конструктивного самоствердження, але мають низький рівень інтеріоризації внутрішнього досвіду та теоретичних знань у практичні вміння
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Depositing User: | Users 4413 not found. |
Date Deposited: | 17 Sep 2019 12:29 |
Last Modified: | 08 Oct 2021 14:31 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6716 |