Гурова, Тетяна (2015) Формування професійної комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови на засадах інтерактивного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки, 4 (82). pp. 20-25. ISSN 2076-6173
![20-25.pdf [thumbnail of 20-25.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
20-25.pdf
Download (251kB)
Abstract
У статті висвітлено потенційні можливості інтерактивного навчання для формування професійної комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови, автор аналізує переваги і недоліки різних видів навчання, наголошує на необхідності використання сучасних інтерактивних технологій для становлення професійної англомовної комунікативної компетентності студента філолога, наводить приклади інтерактивних методів і прийомів, які підвищують ефективність формування професійної комунікативної компетентності майбутнього вчителя англійської мови.
Ключові слова: професійна комунікативна компетентність, майбутній вчитель англійської мови, інтерактивне навчання, методи і прийоми інтерактивного навчання.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології > Фахові видання |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 12 Sep 2019 11:55 |
Last Modified: | 22 Jan 2021 20:25 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6561 |