Формування артистизму як особистісного виміру музично-педагогічного професіоналізму майбутнього вчителя мистецтв в умовах фахової підготовки

Мержева, Л. Ф. (2015) Формування артистизму як особистісного виміру музично-педагогічного професіоналізму майбутнього вчителя мистецтв в умовах фахової підготовки. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (139). pp. 187-190. ISSN 2521–1919

[thumbnail of Формування артистизму як особистсного  вимру музично-педагогчного професоналзму майбутнього вчителя музичного мистецтва.pdf] Text
Формування артистизму як особистсного вимру музично-педагогчного професоналзму майбутнього вчителя музичного мистецтва.pdf

Download (266kB)

Abstract

Постанови проблеми. Сучасний етап суспільного розвитку характеризується певними змінами у сфері освіти: переосмисленням педагогічних цінностей, необхідністю пошуку нових шляхів розвитку особистості майбутнього вчителя, найбільш повного розкриття її творчого потенціалу. Підвищення якості професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва України з урахуванням сучасних умов розглядається як найважливіше питання, що впливає на формування духовних потреб підростаючого покоління.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
N Образотворче мистецтво > NX Мистецтво в цілому
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 24 Jun 2016 07:36
Last Modified: 13 Oct 2020 11:55
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/655

Actions (login required)

View Item
View Item