Мержева, Л. Ф. (2015) Формування артистизму як особистісного виміру музично-педагогічного професіоналізму майбутнього вчителя мистецтв в умовах фахової підготовки. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (139). pp. 187-190. ISSN 2521–1919
Формування артистизму як особистсного вимру музично-педагогчного професоналзму майбутнього вчителя музичного мистецтва.pdf
Download (266kB)
Abstract
Постанови проблеми. Сучасний етап суспільного розвитку характеризується певними змінами у сфері освіти: переосмисленням педагогічних цінностей, необхідністю пошуку нових шляхів розвитку особистості майбутнього вчителя, найбільш повного розкриття її творчого потенціалу. Підвищення якості професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва України з урахуванням сучасних умов розглядається як найважливіше питання, що впливає на формування духовних потреб підростаючого покоління.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти N Образотворче мистецтво > NX Мистецтво в цілому |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 24 Jun 2016 07:36 |
Last Modified: | 13 Oct 2020 11:55 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/655 |