Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Інтерактивне навчання майбутніх магістрів освіти в процесі їхньої андрагогічної підготовки

Ізбаш, С. С. (2018) Інтерактивне навчання майбутніх магістрів освіти в процесі їхньої андрагогічної підготовки. Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології: зб.матеріалів ІІІ-ої Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 19 квіт. 2018 р., 1. pp. 148-152.

[thumbnail of Зб  2018 Ч 1_с148-152 (pdf.io).pdf] Text
Зб 2018 Ч 1_с148-152 (pdf.io).pdf

Download (1MB)

Abstract

У процесі андрагогічної підготовки ми намагаємось донести до майбутніх викладачів, які працюватимуть з дорослими, важливість навчити своїх слухачів поглянути на одну проблему з різних позицій; здолати межу між теоретичними підходами і реальним світом; вчитися разом зі своїми дорослими учнями відповідати на потреби сучасності; вміти бути відкритим до нових здобутків та нових ідей і розуміти, що твої знання, уміння і навички – не єдині; думати про трансдисциплінарність (інтеграцію) в освіті; виховувати ідентичність та індивідуальність у своїх слухачів; бути одночасно фасилітатором, ментором, тренером, модератором, а не лише інструментом для викладання матеріалу; допомогти дорослим учням самостійно розкрити свій шлях пізнання; допомогти дізнатися, що відбувається у світі, надати фактографічну базу; залучити слухачів до напрацювання досвіду і просувати цінності суспільного різноманіття.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Unnamed user with email volikalla64@gmail.com
Date Deposited: 04 Sep 2019 10:54
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6320

Actions (login required)

View Item
View Item