Ізбаш, С. С. (2018) Інтерактивне навчання майбутніх магістрів освіти в процесі їхньої андрагогічної підготовки. Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології: зб.матеріалів ІІІ-ої Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 19 квіт. 2018 р., 1. pp. 148-152.
Зб 2018 Ч 1_с148-152 (pdf.io).pdf
Download (1MB)
Abstract
У процесі андрагогічної підготовки ми намагаємось донести до майбутніх викладачів, які працюватимуть з дорослими, важливість навчити своїх слухачів поглянути на одну проблему з різних позицій; здолати межу між теоретичними підходами і реальним світом; вчитися разом зі своїми дорослими учнями відповідати на потреби сучасності; вміти бути відкритим до нових здобутків та нових ідей і розуміти, що твої знання, уміння і навички – не єдині; думати про трансдисциплінарність (інтеграцію) в освіті; виховувати ідентичність та індивідуальність у своїх слухачів; бути одночасно фасилітатором, ментором, тренером, модератором, а не лише інструментом для викладання матеріалу; допомогти дорослим учням самостійно розкрити свій шлях пізнання; допомогти дізнатися, що відбувається у світі, надати фактографічну базу; залучити слухачів до напрацювання досвіду і просувати цінності суспільного різноманіття.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
| Depositing User: | Unnamed user with email volikalla64@gmail.com |
| Date Deposited: | 04 Sep 2019 10:54 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6320 |




