Маслова, А. В. (2015) Критеріальний апарат визначення ефективності методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрів на основі аналізу педагогічних досліджень. Наукові записки. Серія: Філологічні науки (136). pp. 560-566.
Маслова_А.В._-_стаття_1.PDF
Download (421kB)
Abstract
У статті розглянуто критерії та показники, за допомогою яких можливо встановити рівні володіння вміннями наукового писемного мовлення магістрів педагогічних спеціальностей. Визначено сутність адаптаційного, частково адаптаційного та неадаптаційного критеріїв. Наведений критеріальний апаратможе бути використано для перевірки ефективності методики навчання англійського наукового писемного мовлення магістрів на основі аналізу фахових досліджень з педагогіки.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PE Англійська мова |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 31 May 2016 10:27 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/622 |