Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Організація самостійної роботи з англійської мови на старшому етапі навчання

Матюха, Г. В. and Опара, Н. С. (2016) Організація самостійної роботи з англійської мови на старшому етапі навчання. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: On-line збірник матеріалів ІІI Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 верес. 2016 р.. pp. 210-213.

[thumbnail of Організація самостійної роботи з англійської мови на старшому етапі навчання.pdf] Text
Організація самостійної роботи з англійської мови на старшому етапі навчання.pdf

Download (3MB)

Abstract

На сьогоднішній день багато авторів підкреслюють важливість та необхідність самостійної роботи з англійської мови на старшому етапі в закладах середньої освіти. Існують різні точки зору для визначення цього поняття в методичній та педагогічній літературі. М. В. Буланова-Топоркова вважає, що самостійна робота – це спланована робота учнів, яка здійснюється без участі вчителя, але під його керівництвом [1, с. 111]. В. М. Рогозинський розуміє самостійну роботу як пізнавальну діяльність, яка методично та 211 організаційно спрямована на учнів, виключає допомогу вчителя і передбачає досягнення бажаного результату

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
P Мова та література > PE Англійська мова
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Depositing User: Users 35 not found.
Date Deposited: 30 Aug 2019 08:38
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6191

Actions (login required)

View Item
View Item