Матюха, Г. В. and Вітківська, Л. В. (2018) Вплив вікових особливостей на навчання старшокласників читання англійською мовою. Людина в мовному просторі: історична спадщина, проблеми, перспективи розвитку: матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 17-18 трав. 2018 р.: зб. тез. pp. 113-116.
![Вплив вікових особливостей на навчання старшокласників читання англійською мовою.pdf [thumbnail of Вплив вікових особливостей на навчання старшокласників читання англійською мовою.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Вплив вікових особливостей на навчання старшокласників читання англійською мовою.pdf
Download (4MB)
Abstract
Суттєвий вплив на навчальний процес має вікова психологія, адже оволодіння іноземною мовою зорієнтовано на особистість учня. Кожна і юдина є особистістю та має свої особливі психічні властивості. З погляду на це, для ефективного процесу вивчення іноземної мови потрібно враховувати вікові психологічні, пізнавальні можливості та особливості учнів. Аналіз останніх досліджень та публікацій (М. И. Варій, О. М. Лозова, В. М. Поліщук, О. М. Соловова та ін.) свідчить про те, що проблема навчання старшокласників читання англійською мовою є не новою, проте дослідження впливу вікових особливостей учнів старших класів на їх розвиток умінь читання потребує більшої уваги.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та література > PE Англійська мова |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com |
Date Deposited: | 29 Aug 2019 08:56 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6167 |