Підварко, Т. О. (2018) Інтерпретація музичних творів важлива складова виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Science, research, development. Pedagogy: monografia pokonferencyjna. pp. 40-42.
![76_3(1)-страницы-40-42.pdf [thumbnail of 76_3(1)-страницы-40-42.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
76_3(1)-страницы-40-42.pdf
Download (6MB)
Abstract
Метою підготовки майбутнього вчителя музичного
мистецтва з інструментально-виконавських дисциплін у вузі є виховання
широко освічених фахівців, які здатні
вільно використовувати музичний інструмент підчас уроку та позакласної
музично-виховної роботи в загальноосвітній школі, які спроможні розкрити художній зміст музичних творів,
мають необхідний досвід самостійної
роботи з педагогічним та концертним
репертуаром й готові до практичної
виконавської та педагогічної діяльності. Вчитель музичного мистецтва повинен бути не тільки грамотним, освіченим фахівцем, але насамперед творчою особистістю, він повинен відчувати себе першовідкривачем раніше
невідомої музики, зберігаючи творче
ставлення до кожного музичного твору.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Depositing User: | Users 16 not found. |
Date Deposited: | 23 Aug 2019 06:42 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5990 |