Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Можливості візуальних середовищ для навчання програмуванню дітей шкільного віку

Дубінський, О. О. and Постильна, О. О. (2019) Можливості візуальних середовищ для навчання програмуванню дітей шкільного віку. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). pp. 102-105.

[thumbnail of дубинский_постильна_2019.pdf] Text
дубинский_постильна_2019.pdf

Download (172kB)

Abstract

Стаття розкриває актуальне питання раннього залучення дітей шкільного віку до навчання програмуванню. Завдання полягає в тому, що необхідно, визначити підходи та шляхи, щодо успішної адаптації зростаючого покоління в бурхливому та в мінливому науково-технологічному середовищі. Тому ще з шкільного віку, треба надати можливість майбутньому спеціалісту - дитині, оволодіти більшими, ніж просто базовими знаннями представлення можливостей роботи з комп’ютером, тобто навчити азам програмування, так як в наш час спеціальності, які потребують знань з програмування, стали більш затребувані на сучасному ринку праці. Тому було проаналізовано особливості візуальних середовищ програмування Scratch та KoduGаmeLab, як навчальних додатків для дітей шкільного віку.
Ключові слова: програмування у школі, Scratch, KoduGаmeLab, раннє навчання програмуванню.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Users 23 not found.
Date Deposited: 07 Aug 2019 07:16
Last Modified: 02 Oct 2019 05:50
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5560

Actions (login required)

View Item
View Item