Дубінський, О. О. and Постильна, О. О. (2019) Можливості візуальних середовищ для навчання програмуванню дітей шкільного віку. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). pp. 102-105.
![дубинский_постильна_2019.pdf [thumbnail of дубинский_постильна_2019.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
дубинский_постильна_2019.pdf
Download (172kB)
Abstract
Стаття розкриває актуальне питання раннього залучення дітей шкільного віку до навчання програмуванню. Завдання полягає в тому, що необхідно, визначити підходи та шляхи, щодо успішної адаптації зростаючого покоління в бурхливому та в мінливому науково-технологічному середовищі. Тому ще з шкільного віку, треба надати можливість майбутньому спеціалісту - дитині, оволодіти більшими, ніж просто базовими знаннями представлення можливостей роботи з комп’ютером, тобто навчити азам програмування, так як в наш час спеціальності, які потребують знань з програмування, стали більш затребувані на сучасному ринку праці. Тому було проаналізовано особливості візуальних середовищ програмування Scratch та KoduGаmeLab, як навчальних додатків для дітей шкільного віку.
Ключові слова: програмування у школі, Scratch, KoduGаmeLab, раннє навчання програмуванню.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 07 Aug 2019 07:16 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5560 |