Наумук, І. М. (2018) Особливості використання методу case-study в процесі підготовки майбутніх учителів інформатики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (19). pp. 132-136. ISSN 2219-5203
![Нумук Ірина.pdf [thumbnail of Нумук Ірина.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Нумук Ірина.pdf
Download (464kB)
Abstract
У статті проаналізовано особливості використання методу case-study в процесі професійної підготовки майбутніх учителів інформатики. Досліджено історію виникнення методу case-study, наведено класифікації кейсів. Висвітлено зарубіжний досвід використання методу case-study. З’ясовано, що важливим аспектом підготовки майбутніх учителів інформатики є не тільки доцільне застосування сучасних методів навчання, а й диференціація завдань для майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки. Розкрито алгоритм упровадження кейсів у практичну діяльність, джерела кейсів і необхідні умови їх повноцінного застосування в навчальному процесі. Наголошено на важливості й цінності сучасних методів навчання в процесі професійної підготовки студентів, які вони можуть застосовувати у своїй подальшій педагогічній діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Depositing User: | Users 23 not found. |
Date Deposited: | 12 Aug 2019 07:16 |
Last Modified: | 29 Sep 2020 12:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5445 |