Сердюк, А. М. and Семіч, М. С. (2018) Духовно-моральне виховання молодших школярів — один з головних критеріїв навчання. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки (2). pp. 72-78.
СердюкСеміч_стаття.pdf
Download (290kB) | Preview
Abstract
У статті розкрито зміст духовно-морального виховання молодших школярів. Розглянуті головні критерії навчання, умови і способи виховання. Визначено методи духовно-морального виховання та проаналізовано проблему підготовки педагога до виховання учнів, так як від рівня його духовності залежить формування особистості. Основою виховання, що визначає моральний розвиток особистості в молодшому шкільному віці, є формування гуманістичного відносини і взаємини дітей, опора на почуття, емоційну чуйність. Метою морального виховання є формування цілісної, досконалої особистості в її гуманістичному аспекті, тобто виявлення розуміння життєвої важливості моралі, установку на придбання моральної самосвідомості, вироблення стимулів подальшого морального розвитку, вироблення моральної стійкості, бажання та вміння чинити опір злу, спокусі самовиправдання при порушенні моральних вимог, милосердя і любов до людей. Школярі будуть виховані справжніми людьми тільки при професійній компетентності педагога.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | духовне виховання, моральне виховання,етична бесіда, мораль, патріотичне виховання, творча майстерня |
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 13 Aug 2019 08:28 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5314 |