Лебедєва, А. and Люріна, Т. І. (2015) Формування у майбутніх учителів системи компетенцій у процесі професійної підготовки. Вісник Київського Національного університету імені Тараса Шевченко, 1 (1). pp. 45-48. ISSN 1728-2330
pedagogyk_1_2015-045-048 (2).pdf
Download (308kB) | Preview
Abstract
У
статті
актуалізовано
проблему
формування
у
майбутніх
учителів
системи
компетенцій
у
процесі
професійної
під
-
готовки
,
проаналізовано
теоретичні
підходи
до
визначення
поняття
ключових
компетентностей
(key competencies).
Ви
-
явлено
загальну
тенденцію
вищих
навчальних
закладів
та
системи
професійної
освіти
,
спрямовану
на
творчість
та
інно
-
вації
,
забезпечення
навчальної
практики
,
участі
в
різноманітних
важливих
на
міжнародному
рівні
дослідженнях
,
що
спонукає
студентів
до
активності
в
соціальному
житті
країни
.
Доведено
значення
і
важливість
компетентнісного
підходу
у
фор
-
муванні
в
майбутніх
учителів
системи
компетенцій
у
процесі
професійної
підготовки
.
Розглянуто
ключові
компетентно
-
сті
,
контроль
процесу
набуття
яких
і
є
центральним
для
всіх
учасників
педагогічного
процесу
.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 13 Jun 2019 09:16 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5120 |