Лебедєва, А. and Люріна, Т. І. (2015) Формування у майбутніх учителів системи компетенцій у процесі професійної підготовки. Вісник Київського Національного університету імені Тараса Шевченко, 1 (1). pp. 45-48. ISSN 1728-2330
pedagogyk_1_2015-045-048 (2).pdf
Download (308kB) | Preview
Abstract
У
статті
актуалізовано
проблему
формування
у
майбутніх
учителів
системи
компетенцій
у
процесі
професійної
під
-
готовки
, 
проаналізовано
теоретичні
підходи
до
визначення
поняття
ключових
компетентностей
  (key  competencies).  
Ви
-
явлено
загальну
тенденцію
вищих
навчальних
закладів
та
системи
професійної
освіти
, 
спрямовану
на
творчість
та
інно
-
вації
, 
забезпечення
навчальної
практики
, 
участі
в
різноманітних
важливих
на
міжнародному
рівні
дослідженнях
, 
що
спонукає
студентів
до
активності
в
соціальному
житті
країни
. 
Доведено
значення
і
важливість
компетентнісного
підходу
у
фор
-
муванні
в
майбутніх
учителів
системи
компетенцій
у
процесі
професійної
підготовки
. 
Розглянуто
ключові
компетентно
-
сті
, 
контроль
процесу
набуття
яких
і
є
центральним
для
всіх
учасників
педагогічного
процесу
.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) | 
| Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти | 
| Depositing User: | Unnamed user with email kaf.po99@gmail.com | 
| Date Deposited: | 13 Jun 2019 09:16 | 
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5120 | 




