Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Особливості побудови навчально-виховного процесу під час вивчення учнями іноземних мов: історико-педагогічний аспект

Рибалко, Н. М. (2016) Особливості побудови навчально-виховного процесу під час вивчення учнями іноземних мов: історико-педагогічний аспект. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр. (20 (2)). pp. 163-173. ISSN 2308-3778

[thumbnail of Ribalko_statia _особливості побудови-конвертирован.pdf]
Preview
Text
Ribalko_statia _особливості побудови-конвертирован.pdf

Download (264kB) | Preview

Abstract

У статті розкрито проблему особливості побудови навчально-виховного процесу під
час викладання іноземних мов; висвітлено генезис специфіки навчання учнів іноземним
мовам; розглянуто в історичному аспекті психолого-педагогічні умови навчання учнів
іноземним мовам; проаналізовано комплекс принципів навчання учнів іноземним мовам;
визначено основні аспекти, які пов’язані з особливостями вивчення іноземної мови учнями в
начально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу.
Ключові слова: навчально-виховний процес, закономірності навчання, принципи
навчання, специфіка навчання, форми и методи навчання.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Depositing User: Users 19 not found.
Date Deposited: 08 Aug 2019 07:02
Last Modified: 05 Nov 2020 15:18
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5096

Actions (login required)

View Item
View Item