Рибалко, Н. М. (2016) Організація навчання іноземних мов учнівської молоді як історико-педагогічна проблема. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. пр., 214 (54). pp. 61-69.
Rybalko_ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ЯК ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА-конвертирован.pdf
Download (294kB) | Preview
Abstract
Анотація. У статті розкрито питання, що пов’язані з організацією навчання іноземним мовам учнівської молоді в історичній спадщині. Автор виділяє основні ідеї педагогів стосовно цілей та принципів навчання іноземних мов, розглядає основні позиції, що існували впродовж історії вивчення іноземних мов. Подано аналіз термінів «іншомовна освіта», «мовна підготовка», «вивчення іноземних мов», що надані у сучасних дисертаційних дослідженнях, статтях, монографіях. У статті наведено ключові позиції щодо дидактики як організації навчального процесу, визначено функції організації навчання іноземним мовам учнівської молоді.
Ключові слова: навчання іноземних мов, освіта, учнівська молодь.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | A Загальні роботи > AZ Історія науки і навчання. Гуманітарні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Depositing User: | Users 19 not found. |
Date Deposited: | 08 Aug 2019 07:02 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5091 |