Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Гра як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів при вивченні німецької мови основної школи

Надольська, Ю. А. and Фесенко, Є. В. (2019) Гра як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів при вивченні німецької мови основної школи. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю, 6-8 черв. 2019 р.. pp. 179-184. ISSN 978-617-7566-80-8

[thumbnail of Надольська_Фесенко Гра.pdf]
Preview
Text
Надольська_Фесенко Гра.pdf

Download (333kB) | Preview

Abstract

У статті розглядається використання елементів гри на уроках з німецької мови основної школи як засіб активізації усіх видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання, письмо. Елементи гри на уроці знімають напруження, розвивають фантазію та уяву учнів, стимулюють реалізацію та прагнення кожної дитини до самовираження та самовдосконалення, мотивуючи таким чином учнів до мовленнєвої діяльності та міжкультурного діалогу.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > PD Германські мови
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Depositing User: Users 34 not found.
Date Deposited: 07 Aug 2019 13:55
Last Modified: 11 Nov 2019 13:24
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5073

Actions (login required)

View Item
View Item