Матюха, Г. В. and Ланцева, В. С. (2015) Використання інноваційних методів управління мовленнєвою діяльністю майбутніх філологів на практичних заняттях з іноземної мови. Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія. Педагогічні науки. pp. 295-301.
Використання інноваційних методів управління мовленнєвою діяльністю майбутніх філологів на практичних заняттях з іноземної мови .pdf
Download (401kB) | Preview
Abstract
Стаття присвячена проблемі використання інноваційних методів навчання в навчально-виховному процесі з іноземних мов. Особливу увагу присвячено розгляду сутності сучасних методів навчання,визначенню їх місця в навчальному процесі, опису кінцевого результату навчання за певним методом. Інтеграція української системи вищої професійної іншомовної освіти до світового освітнього простору зумовлюють потребу підготовки висококваліфікованого фахівця. У ході дослідження встановлено, що використання інноваційних методів навчання в навчально-виховному процесі з іноземних мов сприяє розвитку не лише мовних і мовленнєвих, але й професійних умінь студентів. Їх розвиток досягається завдяки використанню на практиці таких методів навчання, як кейс-стаді, квест, опен спейс, читання зигзагом, проектне та контекстне навчання, адже інноваційні технології виступають не тільки джерелом інформації, але й сприяють підвищенню мотивації, інформативності, інтенсивності та результативності освіти.
Ключові слова: інноваційні методи, професійні уміння, філологи, фахівці, іноземна мова.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PE Англійська мова |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com |
Date Deposited: | 26 Jul 2019 07:45 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4653 |