Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Аксіологічний вимір освіти: проблеми та потенційні можливості

Молодиченко, Валентин and Афанасьєва, Людмила (2013) Аксіологічний вимір освіти: проблеми та потенційні можливості. Versus (2). pp. 6-12. ISSN 2310-4562

[thumbnail of 585-1853-1-PB.pdf] Text
585-1853-1-PB.pdf

Download (504kB)

Abstract

Пошук нових моделей освіти, зумовлений вимогами часу, актуалізує висвітлення філософських смислів освіти як способу визначення людиною свого місця у світі культури, зокрема вільного вибору ціннісних орієнтацій і вільного життя. Освіта як система, що за суттю є ціннісною, охоплює структурно й таку підсистему, як виховання, що базується на соціоцентричних, антропологічних, національних, релігійних цінностях, володіє потенційно величезними можливостями щодо ціннісно-морального спрямування діяльності учня. Принципово важливим у плані реалізації освітнього аксіологічного потенціалу постає формування цілей і змісту освіти, в яких мають значення типи освітньої системи (традиційний, раціоналістичний, гуманістичний) і науково-дослідницька діяльність, в якій засадничими є філософські ідеї, що обґрунтовують ідеали, норми та онтологічні постулати науки й освіти.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 17 Mar 2016 15:00
Last Modified: 04 Oct 2021 05:55
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/450

Actions (login required)

View Item
View Item