Чорна, Вікторія (2013) Сенсорне виховання: сутність і структура. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). pp. 86-90. ISSN 2219-5203
![602-1.pdf [thumbnail of 602-1.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
602-1.pdf
Download (217kB)
Abstract
Стаття містить категоріальний аналіз поняття «сенсорне виховання» в двох аспектах: психологічному (процеси сприйняття) і педагогічному (цілеспрямовані впливи на процес сприйняття). Основними взаємопов’язаними складниками чуттєвої системи людини визнані відчуття, сприйняття та уявлення. Спираючись на дослідження Л. Венгера, А. Запорожця, А. Усової та ін., автор статті звертає увагу на вікові особливості вдосконалення чуттєвої сфери дітей молодшого шкільного віку. Також у роботі подається тлумачення процесу виховання різними педагогами (С. Гончаренко, С. Максимюк, О. Рудницька, М. Фіцула, В. Ягупов) і обґрунтовуються компоненти сенсорного виховання: цільовий (загальна мета; часткові завдання), змістовий (знання сенсорних еталонів; опанування способів обстеження), процесуальний (методи; форми; засоби) і результативний (сформовані сенсорні вміння).
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 17 Mar 2016 08:01 |
Last Modified: | 04 Oct 2021 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/447 |