Ізбаш, С. С. and Пахомов, С. А. (2018) Андрагогічний підхід до формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів засобами Google-технологій. Молодь і ринок (5). pp. 42-48. ISSN 2308-4634
![5_160_2018(1).pdf [thumbnail of 5_160_2018(1).pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
5_160_2018(1).pdf
Download (966kB)
Abstract
У статті розглянуто особливості впровадження андрагогічного підходу до формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів засобами Google-технологій. Аналізуються роботи і теоретичні джерела фахівців, які вивчали особливості використання андрагогічного підходу
у вищій освіті, формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів. Здійснено впровадження новітніх інформаційних технологій у навчальний процес. Встановлено, що студенти, які навчаються у закладах вищої освіти належать до категорії дорослого населенню і їх освіта повинна здійснюватися на основі андрагогічного
підхід, а не за педагогічними принципами навчання дітей. Розроблено зміст авторської навчальної програми «Формування професійно-педагогічноої компетентності майбутніх бакалаврів освіти за допомогою технологій Google.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email volikalla64@gmail.com |
Date Deposited: | 05 Jul 2019 07:36 |
Last Modified: | 05 Oct 2020 12:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4444 |