Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Андрагогічний підхід до формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів засобами Google-технологій

Ізбаш, С. С. and Пахомов, С. А. (2018) Андрагогічний підхід до формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів засобами Google-технологій. Молодь і ринок (5). pp. 42-48. ISSN 2308-4634

[thumbnail of 5_160_2018(1).pdf] Text
5_160_2018(1).pdf

Download (966kB)

Abstract

У статті розглянуто особливості впровадження андрагогічного підходу до формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів засобами Google-технологій. Аналізуються роботи і теоретичні джерела фахівців, які вивчали особливості використання андрагогічного підходу
у вищій освіті, формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів. Здійснено впровадження новітніх інформаційних технологій у навчальний процес. Встановлено, що студенти, які навчаються у закладах вищої освіти належать до категорії дорослого населенню і їх освіта повинна здійснюватися на основі андрагогічного
підхід, а не за педагогічними принципами навчання дітей. Розроблено зміст авторської навчальної програми «Формування професійно-педагогічноої компетентності майбутніх бакалаврів освіти за допомогою технологій Google.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email volikalla64@gmail.com
Date Deposited: 05 Jul 2019 07:36
Last Modified: 05 Oct 2020 12:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4444

Actions (login required)

View Item
View Item