Ізбаш, С. С. and Усатий, В. С. (2018) Компетентність "навчатися впродовж життя" як складова андрагогічної підготовки майбутніх магістрів освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). pp. 224-232. ISSN 2219-5203
Nvmdpu_2018_1_37.pdf
Download (293kB) | Preview
Abstract
У статті проаналізовано сутність і зміст компетентності навчатися впродовж життя у майбутніх магістрів освіти, визначено головні завдання та переваги такої освіти. Обґрунтовано актуальність компетентнісного підходу до підготовки майбутніх магістрів освіти. Представлено аналіз результатів констатувального етапу експерименту щодо формування компетентності навчатися впродовж життя у майбутніх магістрів освіти. З’ясовано, що майбутні магістри освіти знаходяться на етапі активного навчання і засвоєння основ професійної діяльності, в цілому мотивовані до навчання впродовж життя, але лише половина з них мають високий рівень мотивації до навчання впродовж життя. Визначено, що для цілеспрямованого і усвідомленого процесу формування компетентності навчатися впродовж життя у майбутніх магістрів освіти необхідно запровадити дисципліну «Андрагогіка», яка є ефективною методологією побудови практикоорієнтованої професійної підготовки викладача вищої школи до навчання впродовж життя в умовах магістратури.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email volikalla64@gmail.com |
Date Deposited: | 05 Jul 2019 07:36 |
Last Modified: | 29 Sep 2020 11:50 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4440 |