Ткач, М. В. and Ярошенко, М. І. (2014) Використання казки як матеріалу для домашнього читання англійською мовою в початковій школі. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць, 4 (54). pp. 307-310.
2259казка-307-310.pdf
Download (388kB) | Preview
Abstract
На думку російського філолога Сергія Ожегова [3, с. 557], вітчизняних мовознавців Василя Яременка та Оксани Сліпушко [2, с. 207], педагогів Катерини Прищепи та Василя Лук’яненка [4, с. 62], казка–це розповідний, зазвичай народнопоетичний або писемно-літературний твір про вигадані події, переважно за участю чарівних, фантастичних сил.
Досить просто інтерпретують поняття “казка” американські лінгвісти. Казка (англійською fairy tale), зазначають вони,–це розповідь, як правило, для дітей, про уявних істот та магічні події [10, с. 367]. Інші вітчизняні філологи тлумачать казку як фольклорний розповідний твір про вигадані, часто фантастичні, події. Казка належить до найдавніших форм народної творчості [7, с. 554].
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com |
Date Deposited: | 23 Jul 2019 09:11 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4425 |