Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Використання казки як матеріалу для домашнього читання англійською мовою в початковій школі

Ткач, М. В. and Ярошенко, М. І. (2014) Використання казки як матеріалу для домашнього читання англійською мовою в початковій школі. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. праць, 4 (54). pp. 307-310.

[thumbnail of 2259казка-307-310.pdf]
Preview
Text
2259казка-307-310.pdf

Download (388kB) | Preview

Abstract

На думку російського філолога Сергія Ожегова [3, с. 557], вітчизняних мовознавців Василя Яременка та Оксани Сліпушко [2, с. 207], педагогів Катерини Прищепи та Василя Лук’яненка [4, с. 62], казка–це розповідний, зазвичай народнопоетичний або писемно-літературний твір про вигадані події, переважно за участю чарівних, фантастичних сил.
Досить просто інтерпретують поняття “казка” американські лінгвісти. Казка (англійською fairy tale), зазначають вони,–це розповідь, як правило, для дітей, про уявних істот та магічні події [10, с. 367]. Інші вітчизняні філологи тлумачать казку як фольклорний розповідний твір про вигадані, часто фантастичні, події. Казка належить до найдавніших форм народної творчості [7, с. 554].

Item Type: Article
Subjects: P Мова та література > PE Англійська мова
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Depositing User: Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com
Date Deposited: 23 Jul 2019 09:11
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4425

Actions (login required)

View Item
View Item