Прояви синдрому емоційного вигорання у педагогів та засоби його подолання

Каткова, Т. А. and Мельнікова, С. В (2019) Прояви синдрому емоційного вигорання у педагогів та засоби його подолання. Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр. (2). ISSN ISSN 1813-3405., ISSN 2663-6026 (Print), 2663-6034 (Online) (In Press)

[thumbnail of Каткова_Мельнікова_стаття-конвертирован.pdf]
Preview
Text
Каткова_Мельнікова_стаття-конвертирован.pdf

Download (261kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано наукові підходи до дослідження емоційного вигорання як події внутрішнього життя особистості через аналіз процесуальної природи суб’єктивних переживань, тобто акцентування уваги не на зовнішньому, певною мірою вивченому, аспекті проблеми, а на внутрішньому. Саме такий напрямок дослідження потребує вивчення індивідуальних відмінностей переживання емоційного вигорання педагогів, що дає можливість запровадження цільової програми його психопрофілактики, яка враховує психологічні особливості виникнення та перебігу цього явища.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Depositing User: Users 4413 not found.
Date Deposited: 05 Jun 2019 06:44
Last Modified: 12 Oct 2021 10:19
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4313

Actions (login required)

View Item
View Item