Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Динаміка ціннісного самовизначення студентів-психологів

Каткова, Т. А. (2014) Динаміка ціннісного самовизначення студентів-психологів. Особистість у сучасній освіті: проблеми навчання та розвитку: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.. pp. 113-117.

[thumbnail of Донецьк 01.05.2014-ОВ-113-115-конвертирован.pdf]
Preview
Text
Донецьк 01.05.2014-ОВ-113-115-конвертирован.pdf

Download (122kB) | Preview

Abstract

У сучасний період розвитку української держави відбуваються складні процеси демократизації, переходу до вищого рівня суспільного розвитку з орієнтацією на збереження відповідності усіх суспільних процесів моральноетичним нормам. У зв’язку з цим все більшого значення набуває практична психологія, розвиток якої відкриває нові перспективи оздоровлення нації. З цього випливає необхідність на даному етапі вивчення ціннісного самовизначення студентів-психологів, як майбутніх психологів-практиків, від яких залежить майбутнє нашого народу. В психологах-практиках сучасне суспільство прагне бачити особистість з гармонічним внутрішнім світом, яка здатна до усвідомлення власних психологічних механізмів, що «програмують» актуальну поведінку, та самореалізації в соціально значущій діяльності.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Depositing User: Users 4413 not found.
Date Deposited: 19 Jul 2019 05:51
Last Modified: 08 Oct 2021 14:07
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4250

Actions (login required)

View Item
View Item