Кобильнік, Л. М. and Каткова, Т. А. (2014) Ціннісне самовизначення особистості в сучасному освітньому просторі. Проблеми сучасної психології (24). pp. 89-104.
ВАК-Статья Кобыльник-Каткова-Каменец-Подольский март -89-99-конвертирован.pdf
Download (449kB) | Preview
Abstract
У статті розглянуті ціннісні орієнтації, які виступають основою для осмислення, пізнання та конструювання цілісного образу соціального світу, для регуляції поведінки людини. Проведено дослідження стосовно усвідомлення провідних життєвих цінностей, особистісних задумів, дальніх життєвих цілей студентів та їх безпосередню доступність, пов’язану із здійсненням конкретних, легко досяжних цілей. Встановлено ступінь розузгодження дезінтеграції у мотиваційно-особистісній сфері студентів, яка свідчить про ступінь незадоволеності поточною життєвою ситуацією, внутрішньої конфліктності, блокади основних потреб, з одного боку, а також, про рівень самоактуалізації, внутрішньої ідентичності, інтегрованості, гармонії, з іншого боку. В статті намічаються шляхи подальшого вивчення теми.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4413 not found. |
Date Deposited: | 19 Jul 2019 08:57 |
Last Modified: | 29 Oct 2021 18:26 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4249 |