Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Внутрішній портал вчителя як засіб оптимізації навчального процесу загальноосвітньої школи

Осадчий, В. В. and Круглик, В. С. and Прокоф’єв, Є. Г. and Сердюк, І. М. and Купчак, Є. О. and Бурцева, Є. О. (2019) Внутрішній портал вчителя як засіб оптимізації навчального процесу загальноосвітньої школи. Інженерні та освітні технології, 7 (1). pp. 89-108. ISSN 2307-9770

[thumbnail of Осадчий Сердюк Круглик Купчак Прокофєв Бурцева.pdf]
Preview
Text
Осадчий Сердюк Круглик Купчак Прокофєв Бурцева.pdf

Download (864kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано та відображено теоретичне обґрунтування доцільності використання внутрішнього порталу вчителя для оптимізації навчального процесу загальноосвітньої школи. Авторами було проведено аналіз сучасного стану наукових досліджень розробки та використання онлайн- порталів у сфері оптимізації навчального процесу та освітнього процесу в цілому. На основі проведеного аналізу вітчизняних та зарубіжних дослідників, авторами було визначено основні задачі та особливості онлайн-порталів, їх склад, типи та проблеми, які інтернет-портали вирішують. Було проведено аналіз існуючих онлайн-порталів, які використовуються у вирішенні завдань підвищення якості освітнього процесу, налагодження взаємозв’язку між структурними підрозділами освітнього закладу та створення загального педагогічного простору для всіх учасників освітнього процесу. У рамках дослідження авторами було розроблено внутрішній інтернет-портал вчителя та, на основі отриманого досвіду, розроблено та відображено методичні рекомендації що до використання внутрішнього порталу вчителя. Автори зазначають, що проведений аналіз дозволив з’ясувати, що в вітчизняному сегменті Інтернет-мережі є інформаційні ресурси, які загальноосвітні школи можуть застосовувати для оптимізації навчального процесу, такі портали було класифіковано сервісні, проте ці сервіси не мають такий функціонал, як можливість здійснювати управління персоналом школи. Автори зазначають, що проведений внутрішній аналіз існуючих інструментів для розробки інтернет-порталів показав, що при розробці освітніх інтернет- порталів для оптимізації навчального процесу загальноосвітньої школи доцільно використовувати хмарний сервіс «Бітрікс24», як засіб для розробки внутрішнього порталу вчителя для оптимізації навчального процесу загальноосвітньої школи. Результати розробки внутрішнього порталу уявляють собою відображення основних блоків готового внутрішнього порталу та методичні рекомендації по використанню внутрішнього порталу вчителя, як засобу оптимізації навчального процесу загальноосвітньої школи.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Users 23 not found.
Date Deposited: 02 Jun 2019 16:06
Last Modified: 02 Oct 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3927

Actions (login required)

View Item
View Item