Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Проектування змісту навчання об’єктно-орієнтованому програмуванню майбутніх інженерів-програмістів

Конюхов, С. Л. (2018) Проектування змісту навчання об’єктно-орієнтованому програмуванню майбутніх інженерів-програмістів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (62). pp. 104-108. ISSN 2311-5491

[thumbnail of Драгоманова.pdf]
Preview
Text
Драгоманова.pdf

Download (560kB) | Preview

Abstract

Зміст підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти має сприяти формуванню у студентів професійних компетентностей. Підґрунтям для формування такого змісту є парадигми програмування, які забезпечують його усталеність в умовах постійного оновлення технологій розробки. У межах даного дослідження розглядається проблема удосконалення змісту навчання студентів об’єктно-орієнтованої парадигми (ООП). Для її вирішення пропонується формування наскрізної змістовної лінії вивчення ООП у складі дисципліни «Програмування», а також низки інших дисциплін циклу професійної підготовки. Для проектування змісту використовується метод якісного контент-аналізу джерел, присвячених ООП. За результатами аналізу визначена послідовність вивчення об’єктно-орієнтованих засобів мов програмування, а також методів об’єктно-орієнтованого аналізу і проектування. Результатом дотримання цієї наскрізної лінії є формування у студентів компетентностей у сфері об’єктно-орієнтованої розробки.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Depositing User: Інформатики і кібернетики кафедра
Date Deposited: 14 Jun 2019 07:26
Last Modified: 07 Oct 2020 11:32
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3887

Actions (login required)

View Item
View Item