Професійна готовність майбутніх педагогів у сучасній науковій літературі

Шевченко, Ю. М. (2018) Професійна готовність майбутніх педагогів у сучасній науковій літературі. Молодь і ринок. pp. 88-93. ISSN 2308-4634

[thumbnail of професійна  готовність.pdf]
Preview
Text
професійна готовність.pdf

Download (490kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена розгляду проблеми професійної готовності майбутніх педагогів у сучасній науковій літературі. Обґрунтовується, що змістові вектори у понятті «готовність майбутнього вчителя» – знаннєвий, почуттєвий, діяльнісно-практичний, з додатковим обов’язковим елементом – наявність першого досвіду. Визначається, що ефективність забезпечення формування готовності студентів до педагогічної діяльності можливе через органічне поєднання змісту, форм, методів таких видів підготовки, як навчально-пізнавальної, науково-дослідної, практичної, та спрямування їх на розвиток професійної компетентності. Констатовано, що введення нових елементів до безпосередньої практики роботи у школі підсилить інтерес самих студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Depositing User: Users 13 not found.
Date Deposited: 01 Jul 2019 12:28
Last Modified: 25 May 2021 11:58
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3779

Actions (login required)

View Item
View Item