Шевченко, С. В. and Міхайленко, Л. М. and Добровольська, Л. П. and Каткова, Т. А. (2016) Інноваційний науково-освітній простір вищої школи як умова інтелектуального розвитку студентів. Вісник Одеського національного університету. Психологія, 21 (4 (42)). pp. 212-221. ISSN ISSN 2304-1609
1-tmp28C9-КТА+ШСВ+МЛН+ДЛП-2016-ОВ.pdf
Download (164kB) | Preview
Abstract
Стаття присвячена дослідженню інноваційного науково-освітнього простору вищої школи, що виступає умовою інтелектуального розвитку студентів. В роботі поданий аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження інноваційних технологій, визначено фактори науково-освітнього процесу, які забезпечують ефективність інтелектуальної діяльності студентів. Експериментально досліджено наявність чи відсутність у системі організації науково-освітнього процесу у вищий школі та при здійсненні розумової діяльності студентами певних складових, які в сукупності складають коло умов, що сприяють інтелектуальному розвитку студентів. Визначено перспективи подальших вишукувань з означеної проблеми.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Depositing User: | Users 4413 not found. |
Date Deposited: | 26 Jun 2019 12:22 |
Last Modified: | 08 Oct 2021 15:08 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3646 |