Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Формування професійно-психологічної спрямованості особистості майбутніх вчителів

Каткова, Т. А. and Яненко, М. С. (2014) Формування професійно-психологічної спрямованості особистості майбутніх вчителів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Психологічніі науки, 1 (121). pp. 157-159. ISSN 2518-7465

[thumbnail of 1-tmp6519-КТА-Чернигів-2014-2.pdf]
Preview
Text
1-tmp6519-КТА-Чернигів-2014-2.pdf

Download (137kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто проблеми формування професійно-психологічної спрямованості особистості майбутнього вчителя шляхом активізації самопізнання на початковому етапі навчання у ВИЗ. У статті обґрунтовується поняття, зміст та структура професійно-психологічної спрямованості, особливості її сформованості у студентів педвузу, визначаються критерії діагностування (мотиви вибору та здобуття професії вчителя; загальна спрямованість навчально-професійної діяльності; інтерес до психолого-педагогічних знань; особливості професійного самовизначення; мотиваційні характеристики організаторської та комунікативної діяльності майбутнього вчителя; схильність до певного стилю спілкування при розв 'язанні педагогічних ситуацій) та рівні її сформованості у студентів-педагогів (високий, середній, низький).

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Depositing User: Users 4413 not found.
Date Deposited: 04 Jun 2019 10:59
Last Modified: 08 Oct 2021 14:04
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3626

Actions (login required)

View Item
View Item