Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Психологічні особливості асоціальної поведінки підлітків (на прикладі впливу сімейних відносин)

Каткова, Т. А. (2015) Психологічні особливості асоціальної поведінки підлітків (на прикладі впливу сімейних відносин). Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість в умовах європейської інтеграції: зб. матеріалів XVІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 2. pp. 135-138.

[thumbnail of 1-tmp7FAB-КТА-Киев-2015.pdf]
Preview
Text
1-tmp7FAB-КТА-Киев-2015.pdf

Download (90kB) | Preview

Abstract

Звернення до проблеми дослідження девіантних підлітків нараховує в даний час величезна кількість робіт. Серед основних концепцій і теорій можна виділити: антропологічні, психоаналітичні, соціально-психологічні. Зростає кількість підлітків невстигаю-чих у навчанні, вживаючих алкоголь і наркотики, вчиняють кримінальні проступки та кримінальні злочини. Все більше втягується підлітків у злочинний бізнес, продаж наркотиків і багато іншого. І все це змушує задуматися, адже від того, чим займається підліток у вільний час, як організовує своє дозвілля, залежить подальше формування його особистісних якостей, потреб, ціннісних орієнтацій, світоглядних установок, а в цілому визначає його положення в суспільстві. В проблеми асоціальної поведінки підлітків одним із факторів, що обумовлює формування і розвиток цього способу поведінки та засвоєння його моделей, є сімейні відносини. Реакція батьків, принципи, типи та специфіка відносин між батьками і їх дітьми, стиль сімейного керівництва можуть виявитися важливими факторами, що визначають асоціальну поведінку дитини в сім'ї та поза її і впливають на його відносини з іншими людьми в зрілі роки.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Depositing User: Users 4413 not found.
Date Deposited: 04 Jun 2019 10:53
Last Modified: 08 Oct 2021 14:27
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3613

Actions (login required)

View Item
View Item